A pályázat célja:
Megjelenési lehetőséget biztosítani az ország bármely területéről érkező kistermelők, bio termelők, hungarikumot előállító élelmiszer manufaktúrák, kézművesek és kézműves élelmiszert készítők számára, akik úgy érzik, saját készítésű minőségi, kreatív termékeikkel hozzájárulnak a Vidék Mustra további sikeréhez. A rendezvény célja, hogy a vidék értékei, étkei folyamatosan jelen legyenek a főváros szívében, és lehetőséget biztosítsunk arra, hogy a budapestiek és a turisták is megismerkedhessenek a vidéki kultúrával, gasztronómiával és a magyar kézműves mesterségekkel.
Jelentkezés:
Termelők számára a jelentkezés alapfeltétele, hogy a termékeit Magyarországon, magyar alapanyagokból állítsa elő és magyar címkével lássa el. Kézművesek számára a jelentkezés alapfeltétele, hogy a termék Magyarországon készüljön. A jelentkezéssel egyidejűleg az árusító kötelezettséget vállal arra, hogy a pavilonját megfelelő mennyiségű és minőségű áruval látja el a rendezvény teljes időtartama alatt (reggel 8:00 órától délután 16:00 óráig) emellett tudomásul veszi, hogy a rendezvényen való részvétel feltétele a házrendben rögzítettek elfogadása és betartása, valamint vállalja, hogy a felutazás költségeit saját maga fedezi. Jelentkezni elektronikus, illetve postai úton lehet a PÁLYÁZATI ADATLAP kitöltésével, amelyet a felhívás szövege alatt találnak csatolva, letölthető formában.
A pályázati adatlap kitöltését követően a [email protected] e-mail címre, vagy a NAKVI postai címére (1223 Budapest, Park utca 2.) kell elküldeni a felületről kinyomtatott, aláírt pályázati adatlapot. Kizárólag a hiánytalanul kitöltött pályázatokat áll módunkban befogadni. A pályázati adatlaphoz kérjük, mellékeljenek képeket is az árusítani kívánt termékekről. A képeket elektronikus úton jpg, jpeg, vagy pdf formátumban kérjük beküldeni.
A rendezvény adatai
Helyszín:
Vidékfejlesztési Minisztérium Árkádja alatt
1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 11.
Ideiglenes helyszín a Kossuth Lajos téri átépítési munkálatok miatt 2013. április 26. napjától:
Hold utcai Vásárcsarnok Galériája
1054 Budapest, Hold utca 13.
Időpont:
2012. június 29. napjától folyamatosan 2013. évben is minden pénteken
Nyitva tartás:
Minden pénteken 8:00 órától 16:00 óráig
Jellege:
Ingyenes szabadtéri rendezvény
Közönség:
Közel 2000 látogató
Rendelkezésre álló árusító helyek száma:
30 db pavilon és 30 db asztal
1 db pavilon mérete:
- magassága: 2420 mm
- szélessége: 3700 mm
- mélysége: 1570 mm
- pult magassága: 720 mm
- pult szélessége: 620 mm
1 db asztal mérete:
- pult magasság: 720 mm
- pult szélesség: 620 mm
- pult hosszúság: 1250 mm
Bérleti díjak a Vidékfejlesztési Minisztérium árkádja alatt:
- kategória: asztal nettó: 6000,- Ft bruttó: 7620,- Ft / alkalom
- kategória: fél pavilon nettó: 10.000,- Ft bruttó: 12.700,- Ft / alkalom
- kategória: egész pavilon nettó:15.000,- Ft bruttó: 19.050,- Ft / alkalom
Bérleti díjak a Hold utcai Vásárcsarnok Galériáján:
- kategória: asztal nettó: 3000,- Ft bruttó: 3810,- Ft / alkalom
- kategória: fél pavilon nettó: 5000,- Ft bruttó: 6350,- Ft / alkalom
- kategória: egész pavilon nettó: 7500,- Ft bruttó: 9525,- Ft / alkalom
A pavilonok bérleti díja tartalmazza:
• árusító hely biztosítását a rendezvény teljes időtartama alatt;
• a rendezvény széleskörű kommunikációját;
• a tér folyamatos takarítását;
• a vásár látogatóitól elzárt mosdókat;
• áramellátást;
• a rendezvény állandó felügyeletét
Figyelem!
Kérjük, hogy a rendezvény színvonalához mérten rendezett, lehetőség szerint népies jellegű ruhában jelenjenek meg.
A pályázat elbírálásának menete:
A NAKVI a rendezvény főszervezőjeként szakmai Bíráló Bizottságot állít fel a beérkezett pályázatok elbírálására, melyre havonta kerül sor. A sikeres jelentkezők értesítése folyamatosan történik, a pályázatok elbírálását követően. A Bíráló Bizottság döntéséhez kiegészítő dokumentumokat kérhet be.
Fizetési feltételek:
A pavilon bérleti díjának megfizetése alkalmanként, a helyszínen történik.
Fizetés módja:
Készpénzzel, melyről a számlát a helyszínen állítjuk ki.
Kérdéseit a következő e-mail címre várjuk: [email protected]