A pályázat célja:

Megjelenési lehetőséget biztosítani az ország bármely területéről érkező kistermelők, bio termelők, hungarikumot előállító élelmiszer manufaktúrák, kézművesek és kézműves élelmiszert készítők számára, akik úgy érzik, saját készítésű minőségi, kreatív termékeikkel hozzájárulnak a Vidék Mustra további sikeréhez. A rendezvény célja, hogy a vidék értékei, étkei folyamatosan jelen legyenek a főváros szívében, és lehetőséget biztosítsunk arra, hogy a budapestiek és a turisták is megismerkedhessenek a vidéki kultúrával, gasztronómiával és a magyar kézműves mesterségekkel.

Jelentkezés:

Termelők számára a jelentkezés alapfeltétele, hogy a termékeit Magyarországon, magyar alapanyagokból állítsa elő és magyar címkével lássa el. Kézművesek számára a jelentkezés alapfeltétele, hogy a termék Magyarországon készüljön. A jelentkezéssel egyidejűleg az árusító kötelezettséget vállal arra, hogy a pavilonját megfelelő mennyiségű és minőségű áruval látja el a rendezvény teljes időtartama alatt (reggel 8:00 órától délután 16:00 óráig) emellett tudomásul veszi, hogy a rendezvényen való részvétel feltétele a házrendben rögzítettek elfogadása és betartása, valamint vállalja, hogy a felutazás költségeit saját maga fedezi. Jelentkezni elektronikus, illetve postai úton lehet a PÁLYÁZATI ADATLAP kitöltésével, amelyet a felhívás szövege alatt találnak csatolva, letölthető formában.

A pályázati adatlap kitöltését követően a [email protected] e-mail címre, vagy a NAKVI postai címére (1223 Budapest, Park utca 2.) kell elküldeni a felületről kinyomtatott, aláírt pályázati adatlapot. Kizárólag a hiánytalanul kitöltött pályázatokat áll módunkban befogadni. A pályázati adatlaphoz kérjük, mellékeljenek képeket is az árusítani kívánt termékekről. A képeket elektronikus úton jpg, jpeg, vagy pdf formátumban kérjük beküldeni.

A rendezvény adatai

Helyszín:

Vidékfejlesztési Minisztérium Árkádja alatt

1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 11.

Ideiglenes helyszín a Kossuth Lajos téri átépítési munkálatok miatt 2013. április 26. napjától:

Hold utcai Vásárcsarnok Galériája

1054 Budapest, Hold utca 13.

Időpont:

2012. június 29. napjától folyamatosan 2013. évben is minden pénteken

Nyitva tartás:

Minden pénteken 8:00 órától 16:00 óráig

Jellege:

Ingyenes szabadtéri rendezvény

Közönség:

Közel 2000 látogató

Rendelkezésre álló árusító helyek száma:

30 db pavilon és 30 db asztal

1 db pavilon mérete:

  • magassága: 2420 mm
  • szélessége: 3700 mm
  • mélysége: 1570 mm
  • pult magassága: 720 mm
  • pult szélessége: 620 mm

1 db asztal mérete:

  • pult magasság: 720 mm
  • pult szélesség: 620 mm
  • pult hosszúság: 1250 mm

Bérleti díjak a Vidékfejlesztési Minisztérium árkádja alatt:

  1. kategória: asztal                      nettó: 6000,- Ft          bruttó: 7620,- Ft / alkalom
  2. kategória: fél pavilon              nettó: 10.000,- Ft       bruttó: 12.700,- Ft / alkalom
  3. kategória: egész pavilon          nettó:15.000,- Ft        bruttó: 19.050,- Ft / alkalom

Bérleti díjak a Hold utcai Vásárcsarnok Galériáján:

  1. kategória: asztal                     nettó: 3000,- Ft          bruttó: 3810,- Ft / alkalom
  2. kategória: fél pavilon             nettó: 5000,- Ft          bruttó: 6350,- Ft / alkalom
  3. kategória: egész pavilon         nettó: 7500,- Ft          bruttó: 9525,- Ft / alkalom

A pavilonok bérleti díja tartalmazza:

• árusító hely biztosítását a rendezvény teljes időtartama alatt;
• a rendezvény széleskörű kommunikációját;
• a tér folyamatos takarítását;
• a vásár látogatóitól elzárt mosdókat;
• áramellátást;
• a rendezvény állandó felügyeletét

Figyelem!

Kérjük, hogy a rendezvény színvonalához mérten rendezett, lehetőség szerint népies jellegű ruhában jelenjenek meg.

A pályázat elbírálásának menete:

A NAKVI a rendezvény főszervezőjeként szakmai Bíráló Bizottságot állít fel a beérkezett pályázatok elbírálására, melyre havonta kerül sor. A sikeres jelentkezők értesítése folyamatosan történik, a pályázatok elbírálását követően. A Bíráló Bizottság döntéséhez kiegészítő dokumentumokat kérhet be.

Fizetési feltételek:

A pavilon bérleti díjának megfizetése alkalmanként, a helyszínen történik.

Fizetés módja:

Készpénzzel, melyről a számlát a helyszínen állítjuk ki.

Kérdéseit a következő e-mail címre várjuk: [email protected]

Cikk megosztása