Marketingtanfolyamot hirdet a Budapesti Corvinus egyetem kis és közepes élelmiszervállalkozások
részére. Az egyedülálló marketingképzés segítséget nyújt abban, hogy a résztvevők eredményesebbé tegyék gazdálkodásukat és sikeresebbé termékeiket.
Az oktatás 5 blokkban valósul meg, amelyek legfontosabb témakörei:
- A hazai élelmiszerpiac jellemzői és szereplői
- Minden, amit a magyar vásárlóról tudni kell 2011-ben
- Marketing a gyakorlatban (hagyományos és alternatív értékesítési csatornák, árazás, olcsó és
hatékony kommunikációs eszközök, termékfejlesztés)
- Márkaépítés, termékpozícionálás
- Egyszerű és hatékony piackutatás kistermelők, kis- és közepes vállalkozások számára
- Üzleti kapcsolatok kiépítése, ártárgyalások, tárgyalástechnikai ötletek, szerződések és az ezekkel kapcsolatos buktatók
- Értékesítés a kiskereskedelmi láncokon keresztül, bejutási feltételek és ezzel kapcsolatos tanácsok
- A legfontosabb pénzügyi és gazdálkodási vonatkozások, összefüggések
- A témába vágó jogszabályok közérthető ismertetése és a változások naprakész nyomonkövetésének lehetőségei.
A oktatást olyan elismert hazai szakemberek végzik, akik az egyes témaköröket gyakorlati példákon keresztül taglalják.
A képzés a résztvevők számára ingyenes. A résztvevők oklevelet kapnak a tanfolyam sikeres elvégzéséről. A végzett hallgatók a későbbiekben is költségtérítés nélkül vehetik igénybe a szervezők szaktanácsadási szolgáltatását.
Az 5 oktatási blokkot intenzív tanfolyam keretében sajátítják el a hallgatók, amelyek időpontjai:
2011. november 11., 2011. november 18. és 2011. november 25. A délelőtti blokkok 9:00-kor
kezdődnek és 13:00-ig tartanak, a délutáni blokkok 13:30-kor kezdődnek és 18:45-ig tartanak.
A képzés az AMC támogatásával valósul meg.
A jelentkezési lap és Kardeván Endre ajánlólevele a csatolmányokból letölthető.